RM2,6billion did not come from Saudi Arabia donation- says WSJ editor

In an interview with ABC, the Wall Street Journal news editor claims that the RM2,6billion did not come from Saudi Arabia donation.

 

Graduate with a Master of Mass Communication. 10 years working experience in the media and broadcasting.

more recommended stories

×

Like us on Facebook

Seo wordpress plugin by www.seowizard.org.